Je bent ZZP'er.

Je plaatst je eigen blogs en deelt zo waardevolle content met je bezoekers.
Je verzamelt via je website e-mailadressen, zodat je je abonnees regelmatig een nieuwsbrief - die je natúúrlijk een andere naam hebt gegeven - kunt sturen.

Je bouwt ook je eigen landingspagina's.
En zet zelf je automatische e-mailseries klaar voor je funnel(s). 

Maar soms werkt het niet zoals je voor ogen had.

Woocommerce geeft geen sjoege als je een MOLLIE-testbetaling hebt gedaan.

Je weet even niet waar je het beste de tag kunt plaatsen die je door wilt geven aan ActiveCampaign.

En waar stelde je ook alweer de url van de bedankt-pagina in???
Om maar een paar dingen te noemen.

Ben je net uren aan de slag geweest met je systemen, hebt allerlei how to-video's bekeken en blogs met uitleg gelezen - werkt het alsnog niet ...

En nu?

Frustratie

De Vraagbaak

Zou het niet fijn zijn als je in zulke situaties hulp in kunt roepen?
Gewoon door het sturen van een appje of mailtje?
En dat iemand je dan snel over die 'hobbel' heen helpt?
Zodat bijvoorbeeld je lancering alsnog op de geplande datum kan starten?

Dat is precies wat we je met De Vraagbaak bieden.

Het werkt heel simpel:

  • Je loopt tegen een onverwachte en door jou onoplosbare situatie in je systemen *) aan.
  • Je stuurt een appje (of e-mail, als je wat meer tekstruimte nodig hebt of als je net wat minder haast hebt) met een zo volledig mogelijke beschrijving van waar je tegenaan loopt.
  • Wij bekijken wat er aan de hand is (en vragen je eventueel om wat meer toelichting).
  • We lossen het op en/of laten weten welke handelingen je kunt doen om het zelf op te lossen. Dit doen we dan via een uitgebreide uitleg per e-mail of, als dat beter past, een duidelijke instructievideo.
  • Jij kunt weer verder bouwen aan je ZZP-bedrijf.

*) Op dit moment bieden we De Vraagbaak aan ZZP'ers die werken met één of meer van de volgende systemen

• WordPress met Thrive Suite en/of Enfold

• Woocommerce + Mollie

• ActiveCampaign

Werk jij met andere systemen, maar denk je dat De Vraagbaak toch bij je past? Neem dan even contact met ons op.

Je hoeft niet met een stopwatch bij te houden hoeveel tijd je vragen verbruiken. Doen wij ook niet. We werken namelijk met een maandabonnement.

Je hoeft dus ook nooit bang te zijn voor een onverwacht hoge rekening.
En dat terwijl je 24/7 je vragen kunt stellen!

BONUS

Naast de mogelijkheid om 24/7 vragen te stellen, hebben we ook een bibliotheek met handleidingen en praktische how to-video's. De onderwerpen die we hierin verwerken hebben (onder andere) te maken met de veiligheid en 'hygiëne' van je systemen, maar ook tips om slimmer/efficiënter/sneller te werken.

profile-pic

Gelukkig wordt er ontzorgd

Gelukkig wordt er ontzorgd. Richard is de technische wizzard. Renée vertaalt mijn lekentaal voor het probleem zo, dat het voor hem duidelijk is wat er fout gaat. Een niet meer goed doorschakelende link of een niet goed lopende koppeling wordt binnen no time voor me opgelost.

Wanneer er nog iets is dat ik zelf moet doen, geeft Renée dat met duidelijke uitleg aan mij terug.

Margreet van Bork Eigenaar

Meer support: De Vraagbaak+

Wil je ook af en toe kunnen overleggen of sparren over (de inrichting van) je systemen?
Kies dan voor De Vraagbaak+. Daarmee krijg je alles wat ook in De Vraagbaak zit, aangevuld met een maandelijkse Spar-sessie via Zoom.

Tijdens zo'n intensieve sessie van 30 minuten kan van alles ter sprake komen. Jij bepaalt.

Om je een idee te geven van de onderwerpen die aan bod kunnen komen:

► Puur technische vragen over je systemen: van een praktische "hoe kan ik dit het beste doen" tot sparren over de voor jouw website beste plugin - en alles daartussenin.

► Je vraag kan ook betrekking hebben op je e-mailmarketingsysteem. Van de praktische kant van het verzamelen van je e-mailadressen tot overleg over de beste volgorde van je automatische mailserie - en alles daartussenin.

Je hoeft geen aantekeningen te maken, want de Spar-sessie wordt opgenomen.

Zo kun je met complete focus bij de sessie blijven EN kun je op elk moment in de toekomst de opname gebruiken als naslagwerk.

De Vraagbaak

  • 24/7 Je vragen stellen via e-mail of Whatsapp
  • Antwoord in tekst of in een persoonlijke instructievideo t.w.v. € 75/mnd
  • BONUS: toegang tot de bibliotheek met handleidingen en praktische how to-video's t.w.v. € 20/mnd

Totale waarde € 95/mnd

40/mnd

(excl. 21% BTW, per jaar gefactureerd)

(Na het 1e jaar kun je je abonnement per maand opzeggen)

de vraagbaak+    == Beste keus ===

  • 24/7 Je vragen stellen via e-mail of Whatsapp
  • Antwoord in tekst of in een persoonlijke instructievideo t.w.v. € 75/mnd
  • BONUS: toegang tot de bibliotheek met handleidingen en handige how to-video's t.w.v. € 20/mnd
  • Maandelijkse Spar-sessie van 30 minuten t.w.v. €47,50/mnd

Totale waarde € 142,50/mnd

60/mnd

(excl. 21% BTW, per jaar gefactureerd)

(Na het 1e jaar kun je je abonnement per maand opzeggen)

Boek een GRATIS en vrijblijvend kennismakingsgesprek

Ben je klaar om je keuze te maken? Plan dan een kennismakingsgesprek in via de groene button.

Wil je eerst overleggen vóór je een keuze maakt? Ook daarvoor maken we graag ruimte in onze Online Agenda.

Tot binnenkort!

Veel Gestelde Vragen

Waarom kan ik De Vraagbaak niet gelijk op deze pagina afsluiten?

Onze maandprijs is gebaseerd op een website en andere systemen die goed zijn opgezet en geen achterstallig onderhoud hebben.

We hebben daarom altijd eerst een kennismakingsgesprek met je.

Als we tijdens dat gesprek besluiten om samen te  werken, bekijken we samen je systemen, bespreken we welke vorm van De Vraagbaak het beste bij je past en of er misschien eerst nog (wat) maatwerk nodig is voordat je abonnement kan ingaan.

Kan ik De Vraagbaak combineren met een strippenkaart voor Spar-sessies?

Ja, dat kan zeker. Tijdens ons kennismakingsgesprek kijken we samen of dat voor jou een goede optie is.

Kan ik écht zo vaak ik wil een vraag stellen?

Ja - en nee. Het uitgangspunt is, dat jij graag zelf zoveel mogelijk regelt voor het online deel van je bedrijf. Lukt iets niet (goed) of gaat het fout, dan kun je terugvallen op onze hulp. 

Ben je nou bijvoorbeeld bezig om een nieuwe salespage te bouwen, dan kun je in korte tijd tegen meer dan één uitdaging oplopen. Spaar je vragen dan gedurende de dag even op en zet ze in een mail.

Hebben jullie een proefperiode?

Nee, we hebben niet zoiets als een proefperiode van een maand of zo. We hanteren ook geen "Niet Goed Geld Terug"-garantie. Je kunt wél, als je daar na ons kennismakingsgesprek behoefte aan hebt, een losse Spar-sessie boeken. Kijk daarvoor even op de pagina Spar-sessies.

Kan ik ook per maand betalen?

Ja hoor, natuurlijk kan dat! Je maandbedrag wordt dan wel hoger dan de bedragen die hierboven staan (€ 46 resp. € 69 per maand, excl. 21% BTW).

Mijn vraag staat er niet bij ... 

Oh, sorry! Stel 'm even via één van de mogelijkheden die je vindt op de Contactpagina. We reageren zo snel mogelijk

>